Sponsorem strony internetowej jest:

Sponsorzy

   SPONSOR TYTULARNY

  


   SPONSORZY GŁÓWNI

   

       

    

 

     

  

Sponsorzy wspierający

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


   Partnerzy Programu

        Tie Break

      

         

 


    

KARPATY BARDZO MEDIALNYM KLUBEM I LIGI 16 stycznia 2015

Jak informuje portal Strefa Siatkówki nasz klub AZS PWSZ KARPATY MOSIR KHS KROSNO znalazł sie w pierwszej piątce najbardziej medialnych klubów siatkówki I Ligi Kobiet.

Najbardziej medialne okazały sie do tej pory drużyny MLKS Roltex Zawisza Sulechów oraz ŁKS Commercecon Łódź.

Powyższe informacje wynikają z raportu opracowanego na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów w grudniu 2014 roku.

Poniżej przedstawiamy pełny tekst artykułu zamieszczonego na stronach Strefy Siatkówki.

 

Dwie czołowe drużyny I ligi kobiet - ŁKS Commercecon Łódź oraz MLKS Roltex Zawisza Sulechów - są również na czele rankingu medialności. Wynika to z raportu opracowanego na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów w grudniu 2014 roku.

Zawisza Sulechów to obecnie lider I ligi kobiet, ŁKS Commercecon Łódź zajmuje 3. miejsce, a w grudniu był na pozycji wicelidera. Czołowe pozycje w lidze, dobra gra, a także współpraca z media przełożyła się również na medialność obu klubów. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że o tych klubach pisano i mówiono najczęściej i to najczęściej dobrze.

W badaniu, które przeprowadzono w okresie od 1 do 31 grudnia 2014 roku wzięto pod uwagę pięć najbardziej medialnych klubów I ligi kobiet - KS Murowana Goślina, ŁKS Commercecon Łódź, AZS PWSZ Karpaty MOSiR KHS Krosno, TKS-T Budowlani Toruń oraz MLKS Roltex Zawiszę Sulechów. Ilość publikacji na temat tych zespołów prezentowała się następująco:

                           Suma Prasa Internet  Soc. Media  TV  Radio
ŁKS Commercecon Łódź        279   72     122        56      10   19
Roltex Zawisza Sulechów     276   85     137        33       6   15
KS Murowana Goślina         229   64     109        40       8    8
TKS-T Budowlani Toruń       212   71     101        26       4   10
AZS PWSZ Karpaty Krosno     179   50      84        22      12   11

Wartość ekwiwalentu medialnego ze wszystkich źródeł w miesiącu grudniu 2014 dla każdego z dwóch czołowych klubów (ŁKS i Zawiszy) wyniosła ponad 600 000 zł. Co ciekawe oba te kluby mają ostatnio ogromne problemy z uzyskaniem dotacji od władz miast, które reprezentują i jak widać doskonale reklamują w mediach.

źródło: www.siatka.org

 

Dla porównania dadajmy, że według danych tego samego Instytutu wartość mediowa Karpat w ubiegłym sezonie wyniosła 1 242 351 zł.

O Karpatach w sezonie 2013/2014 pisano 252 razy w prasie i 394 razy w internecie.

 

Sponsorzy