KARPATY BARDZO MEDIALNYM KLUBEM I LIGI 16 stycznia 2015
Jak informuje portal Strefa Siatkówki nasz klub AZS PWSZ KARPATY MOSIR KHS KROSNO znalazł sie w pierwszej piątce najbardziej medialnych klubów siatkówki I Ligi Kobiet.
Najbardziej medialne okazały sie do tej pory drużyny MLKS Roltex Zawisza Sulechów oraz ŁKS Commercecon Łódź.
Powyższe informacje wynikają z raportu opracowanego na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów w grudniu 2014 roku.
Poniżej przedstawiamy pełny tekst artykułu zamieszczonego na stronach Strefy Siatkówki.
Dwie czołowe drużyny I ligi kobiet - ŁKS Commercecon Łódź oraz MLKS Roltex Zawisza Sulechów - są również na czele rankingu medialności. Wynika to z raportu opracowanego na podstawie danych Instytutu Monitorowania Mediów w grudniu 2014 roku.
Zawisza Sulechów to obecnie lider I ligi kobiet, ŁKS Commercecon Łódź zajmuje 3. miejsce, a w grudniu był na pozycji wicelidera. Czołowe pozycje w lidze, dobra gra, a także współpraca z media przełożyła się również na medialność obu klubów. Z danych Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że o tych klubach pisano i mówiono najczęściej i to najczęściej dobrze.
W badaniu, które przeprowadzono w okresie od 1 do 31 grudnia 2014 roku wzięto pod uwagę pięć najbardziej medialnych klubów I ligi kobiet - KS Murowana Goślina, ŁKS Commercecon Łódź, AZS PWSZ Karpaty MOSiR KHS Krosno, TKS-T Budowlani Toruń oraz MLKS Roltex Zawiszę Sulechów. Ilość publikacji na temat tych zespołów prezentowała się następująco:
Suma Prasa Internet Soc. Media TV Radio
ŁKS Commercecon Łódź 279 72 122 56 10 19
Roltex Zawisza Sulechów 276 85 137 33 6 15
KS Murowana Goślina 229 64 109 40 8 8
TKS-T Budowlani Toruń 212 71 101 26 4 10
AZS PWSZ Karpaty Krosno 179 50 84 22 12 11
Wartość ekwiwalentu medialnego ze wszystkich źródeł w miesiącu grudniu 2014 dla każdego z dwóch czołowych klubów (ŁKS i Zawiszy) wyniosła ponad 600 000 zł. Co ciekawe oba te kluby mają ostatnio ogromne problemy z uzyskaniem dotacji od władz miast, które reprezentują i jak widać doskonale reklamują w mediach.
źródło: www.siatka.org
Dla porównania dadajmy, że według danych tego samego Instytutu wartość mediowa Karpat w ubiegłym sezonie wyniosła 1 242 351 zł.
O Karpatach w sezonie 2013/2014 pisano 252 razy w prasie i 394 razy w internecie.